OK Guard București va păzi obiectivele administrației câmpinene și va încasa 42.000 euro pe trimestru

Actualitate (Categoria articolului)

De la 1 iulie 2018 și până la 31 decembrie 2019, mai multe bunuri și obiective ale administrației locale câmpinene vor fi păzite de societatea OK Guard SRL București, cea care a câștigat licitația organizată de Primărie. Valoarea contractului este de 195.054 lei (fără TVA) pe trimestru, adică undeva la 42.000 euro. Dacă vi se pare mult, trebuie să știți că la licitație au fost depuse nu mai puțin de 13 oferte, după cum ne-au precizat reprezentanții Primăriei Câmpina, iar OK Guard a avut cel mai mic preț.

Spre deosebire de anii precedenți, licitația de acum a avut câteva noutăți. De această dată există un acord-cadru pentru un an și jumătate, deci până la finalul anului 2019, care se încheie cu câștigătorul licitației. În cadrul acestui acord-cadru există patru contracte subsecvente - două pe câte trei luni (în 2018) și două pe câte șase luni (în 2019). S-a licitat contractul subsecvent nr. 1, iar valorile stabilite aici vor fi valabile pe toată durata acordului-cadru, fără reluarea competiției. O altă noutate este aceea că la această licitație nu li s-a cerut participanților să depună adresă de la ANAF prin care să demonstreze că nu au datorii la bugetul de stat. Un lucru destul de ciudat, dar despre care reprezentanții Primăriei Câmpina spun că este legal, organizându-se o procedură simplificată de achiziție publică. Eliminându-se condiția de a nu avea datorii la stat, numărul participanților la licitație a fost mare (13 firme). Licitația a fost contestată de trei dintre firmele participante, care au invocat prețul nejustificat de mic al OK Guard București, dar contestațiile au fost respinse de Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor. Prin urmare, OK Guard a fost declarată câștigătoare și, conform contractului, se va ocupa de paza, protecția și supravegherea următoarelor obiective: Direcția Economică, Baza de producție de pe Strada Petrolistului, Muzeul Memorial "B.P. Hasdeu", Casa Căsătoriilor, Cimitirul "Lumina" din Cartierul Slobozia, blocul de necesitate de pe Bulevardul Bălcescu și Piața Centrală - perimetrul Republicii, I.L. Caragiale, M. Kogălniceanu, parcarea centrală, pasaj Ceas.

Dincolo de licitația în sine, trebuie să remarcăm un lucru - OK Guard a preluat angajații firmei care a avut contract cu Primăria până la 1 iulie 2018, Family Security Company Focșani, așa cum și firma din Focșani a făcut în urmă cu un an. Sunt agenți din Câmpina și localitățile vecine, că doar aceste firme nu vor aduce la Câmpina angajați din București, Focșani sau alte localități. Interesant este faptul că OK Guard i-a angajat pe respectivii agenți chiar înainte de licitație, pentru că una dintre condițiile puse prin caietul de sarcini a fost aceea ca ofertanții să facă dovada resurselor umane de care dispun pentru posturile de pază din Câmpina și să prezinte contracte de muncă și certificate de calificare pentru cel puțin 30 de agenți.

(Foto cu caracter ilustrativ)

3217 vizualizari
9

Comentarii

Campurile marcate cu * sunt obligatorii
  • Dan 11.07.2018 23:05 Sunteți informați dar nu 100% corect. De la primărie sa dat o anexa (justificare pret) pe care OK Guard a completat-o 100% eronat însă primăria Campina a acceptat-o așa pe o hi frumoși. Problema cu contestația la CNSC Bucuresti a fist respinsă pe motivul valorii toatele a contractului nicidecum ca cei de la OK Guard au avut un preț corect justificat. Cum toți cei care au făcut contestație către Primarie și nu am primit decât un răspuns SEC cum ca prețul este justificat corect , va rugam sa cereți și Dvs. Justificarea lor sa o Calculați împreuna cu câțiva experți contabili și sa ne transmiteți dacă prețul lor este corect. Și nu in ultimul rând toate cerințelor din caietul de sarcini sa fie respectate nu cum a fost di anul trecut când su fist obligați sa fie înarmați însă societatea de paza a fost înarmată doar 2 luni din contractul de 12 luni. De aici și mai departe trageți concluzii cum se organizează și cum se finalizează a este licitații cu USA închisă.
  • Gogu 12.07.2018 08:25 Pai si Politie Locala pentru ce mai avem?! Si pe salariile alea enorme! Mi se pare o mare bataie de joc! Cum sa cheltui 8 miliarde lei anual ca sa pazeasca cineva cimitirul (de unde nu fuge nimeni) si blocul de necesitate (in care Primaria tocmai ce se vaita ca nu vine nimeni)! Parca prea suntem luati de prosti mereu! Inca o manevra de-a lui Tiseanu sa mai scoata niste bani negri pentru a avea ...?! RUSINE!
  • oprea stefan 12.07.2018 09:09 Scuze, am o nelamurire: adica toate cele 13 firme au angajat 30 de agenti calificati inainte de licitatie?! Sau numai firma care stia ca va castiga !!!
  • Admin 12.07.2018 10:47 Pt. Oprea Stefan - Nu toate firmele au procedat așa, pentru că unele dintre ele sunt din Câmpina sau localitățile vecine și nu aveau nevoie să angajeze personal pentru a putea participa la această licitație. Au proprii angajați. Dar despre OK Guard suntem siguri că așa s-a procedat, iar sursele noastre sunt foarte credibile. De altfel, îi puteți vedea pe stradă, în Câmpina, pe agenții OK Guard, sunt exact cei care au fost și până acum, dar lucrau la firma din Focșani, cea care s-a ocupat în ultimul an de paza și protecția obiectivelor Primăriei.
  • Admin 12.07.2018 10:56 Pt. Gogu - Avem Poliție Locală, dar are prea puțini agenți și nici nu pot fi angajați mai mulți Legea nu permite decât un polițist local la 1.000 de locuitori. Poliția Locala Câmpina are 40 de angajați cu tot cu șefii de serviciu și directorul executiv. E un paradox aici. Legislația în vigoare nu permite Primăriilor să suplimenteze numărul de polițiști locali, dar permite, în schimb, să angajeze firme private de protecție și pază. La Câmpina, anul acesta, bugetul Poliției Locale este undeva la 3,5 milioane lei, iar cheltuielile cu o firmă privată de pază ajung la aproape 800.000 lei.
  • Admin 12.07.2018 11:09 Pt. Dan - Suntem convinși există niște probleme la această licitație, așa cum au existat și cu alte ocazii, de exemplu când licitația a fost câștigată de firma din Caracal, în 2015. Noi am încercat să atragem atenția asupra acestui subiect folosind informațiile la care am avut acces. Dar noi nu putem solicita Primăriei orice documente, lista privind documentele de interes public pe care le putem cere în baza Legii 544 este destul de restrictivă. Ar fi fost interesant, totuși, dacă firmele nemulțumite ar organiza o conferință de presă în care să explice situația, să ne prezinte o justificare corectă de preț, poate și cerințele din caietul de sarcini, să ne spună cum au stat lucrurile. Și atunci, făcând front comun, putem scoate împreună la iveală neregulile de la licitație.
  • Dan 12.07.2018 15:10 Haideti sa facem un calcul! Luam 1 post de paza permanent 24/24 si punem in felul urmator: 30 zile x 24 ore = 720 ore aceste ore sunt impartite la 170 (ore munca legale/luna) = 4,2 agenti. Un agent este platit cu minimul pe economie insemnand 1165 + sporuri + 2,25 din partea societatii insemnand un aproximativ 1950 lei acesti bani inmultiti cu numarul de agenti si impartit la numarul de ore lunare o sa va iasa un 11,47 lei/ora. Atentie !!! la acesti 11,47 lei/ora se adauga: SPOR DE NOAPTE 25% (30 ZILE LUNARE X 8 ORE NOAPTE = 240 ORE DE NOAPTE); SPOR DE WEKEND 1% (aproximativ 8 zile de wekend/luna); CONCEDII DE ODIHNA 21/22 zile lucratoare/an/agent (aproximativ 162 lei/luna/agent); CONTRIBUTII PERSOANE CU HANDICAP (4,2 AGENTI X 4% X 1900); CHELTUIELI INDIRECTE; PROFIT; ABONAMENT SERVICII MEDICALE OBLIGATORII; INSTRUIRE AGENTI ANUAL OBLIGATORIU; DOTARE AGENTI UNIFORMA OBLIGATORIU; AUTOTURISM IN ORASUL CAMPINA OBLIGATORIU (COMBUSTIBIL, SEF OBIECTIV PENTRU CONTROL), adunand aceste cheltuieli de la 11,47 lei/ora o sa vedeti ca nu aveti cum sa ajungeti la pretul de 12,62 lei/ora, in acest pret nu sunt incluse corect sporurile !!!!!!!!!!!!!
  • Dan 12.07.2018 15:13 Iar partea cum ca cei de la OK Guard au angajat agentii inainte sa stie ca vor castiga licitatia, asta daca intradevar este adevarat, nu ne duce cu gandul decat ca ceva nu este in ordine prin Primarie !!!! Plus ca cei de la vechea societate de paza erau deja angajati !!!
  • Belu 14.07.2018 20:19 Va lamentați care, cum si in ce fel ; știți foarte bine ca de ani de zile toți vin cu prețurile la limita sa câștige licitațiile , așa sint legile proaste in țara asta , doar interese visați , semne de întrebare si chestii din astea . De ce nu va duceți sa reclamații la organe ?? daca aveți dovezi , nu sa va plimbați pe drum . Dar noua ne place sa acuzam , suntem bolnavi , e o boala in ADN-ul nostru , așa e neamul asta românesc !!

Actualitate

3007 vizualizari
16 iul. 2018 10:30

Apa potabilă va fi sistată în Câmpina, marți, 17 iulie, la blocurile arondate stației de hidrofor 4

HidroPrahova anunță sistarea apei potabile pentru mai mulți consumatori din municipiul Câmpina, în vederea efectuării unor lucrări de mentenanță. Sistarea apei este programată pentru marți, 17 iulie 2018, între orele 9.00-13.00. Vor fi afectați de această măsură abonații arondați la stația de hidrofor nr. 4 și vă prezentăm în continuare blocurile la care apa va fi oprită mâine.

2948 vizualizari
16 iul. 2018 10:07

Skatepark-ul de 100.000 euro, din Câmpina, va fi gata până la sfârșitul lunii august 2018

Skatepark-ul este amenajat pe Bulevardul Culturii, pe un teren în suprafață de 1.500 mp, în parcul dinspre Strada Podului. Lucrările au început pe 24 aprilie 2018 și, după cum a afirmat primarul Horia Tiseanu, au ca termen de finalizare 24 august 2018. (video) Sunt șanse mari ca acest termen să fie respectat pentru că, potrivit primarului Câmpinei, de câte ori a mers acolo a constatat că se lucrează susținut.

Alte stiri recente

215 vizualizari
16 iul. 2018 19:45

Au început înscrierile pentru Festivalul Tineretului - Câmpina 2018, organizat de Fundația Zamolxes

La 15 iulie s-a dat startul înscrierilor la cea de-a XIII-a ediție a Festivalului Tineretului, un concurs de muzică, teatru și dans, cu premii în bani, destinat elevilor de la școlile câmpinene. Evenimentul este organizat de Fundația Zamolxes și susținut financiar de administrația locală, finanțarea de 20.000 lei fiind acordată în baza Legii 350/2005.

9673 vizualizari
14 iul. 2018 11:30

A încetat din viață dr. Dan Bohâlțea, unul dintre cei mai reputați medici câmpineni

Un om deosebit, un medic prețuit și îndrăgit de pacienții săi, un mare iubitor al sportului, un prieten tonic și plin de energie, cu un extraordinar simț al umorului. Așa va rămâne dr. Dan Bohâlțea în memoria celor care l-au cunoscut. A plecat liniștit, într-o lume mai bună, după o lungă suferință.