Cursele Voila - Pram au mers trei ani pe un alt traseu decât cel aprobat de Consiliul Local, fără ca nimeni să bage de seamă

Actualitate (Categoria articolului)

În cadrul întâlnirii lunare cu cititorii CâmpinaTV.ro, sub genericul "Nouă ne pasă de Câmpina", unul dintre subiectele abordate a fost cel al traseului local de transport public Pram - Voila și retur, care și-a schimbat recent ruta pe o anumită porțiune, fără ca nimeni să știe sau să înțeleagă de ce. De fapt, cea de acum este ruta corectă, aprobată în 2014 de Consiliul Local.

De aproape două săptămâni, microbuzele care vin de la Voila și merg spre Pram fac dreapta la Răcitor, pe Strada B.P Hasdeu, apoi pe Strada Oituz, pe la Mițu - Chițu, până la sensul giratoriu de la Fibec și își continuă drumul pe bulevardul central. Călătorii au început să se întrebe și să-i întrebe pe șoferi de ce această “buclă” ocolitoare de vreme ce până acum, timp de trei ani, de la Răcitor s-a ieșit în Bulevardul Carol I  pe la Școala Centrală (unde se făcea o oprire) și apoi direct în intersecția de la Casa Cărții. Răspunsul șoferilor – “așa au hotărât șefii”. 
Ei bine, adevărul este următorul: acesta este traseul corect, aprobat de Consiliul Local Câmpina, de pe Calea Doftanei la dreapta, pe B.P. Hasdeu – Oituz – Carol I. Practic, de trei ani, de la aprobarea delegării serviciului de transport public local prin Hotărârea Consiliului Local nr. 113 din 28 august 2014, firma Eliro nu a respectat traseul stabilit de administrația locală, ca să nu mai vorbim despre faptul că, astfel, s-a făcut și o economie de mai bine de un kilometru la fiecare cursă, ceea ce înseamnă ceva în trei ani.
Subiectul a fost discutat şi în plenul şedinţei de săptămâna trecută a Consiliului Local, după ce consilierul Andrei Duran l-a întrebat pe primarul Horia Tiseanu cum se explică schimbarea bruscă a traseului. Răspunsul primarului a fost următorul: „Da, s-a mers până acum fără respectarea hotărârii Consiliului Local, poate şi la dorinţa călătorilor, cu staţii neprogramate la Rafinărie şi la Şcoala Centrală. Explicaţia este destul de simplă: de câteva săptămâni s-a schimbat şeful Poliţiei Municipale şi s-au aplicat o serie de amenzi destul de mari firmei de transport pentru nerespectarea traseului, astfel că firma s-a conformat şi acum merge pe traseul legal, aprobat de Consiliul Local”. Putem înţelege o astfel de explicaţie, dar cine răspunde pentru faptul că timp de trei ani nu s-a respectat o hotărâre a Consiliului Local?!

6823 vizualizari
8

Comentarii

Campurile marcate cu * sunt obligatorii
  • Ovidiu 05.09.2017 14:48 Se poate calcula cât a furat firma Eliro prin nerespectarea traseului, dar problema este cine plătește? De fapt, marea problema in Prmaria Câmpina pare a fi responsabilitatea. Cu un primar cu multe probleme penale, un viceprimar cu alte apucături, angajați cu ochii numai după șpagă și consilieri locali atenți doar la interesul lor personal, nici nu e de mirare!
  • Razvan 05.09.2017 18:18 Transportul public local - cea mai mare afacere din Campina ultimilor 10 ani!
  • Adrian Marinescu 05.09.2017 20:20 Interesele mentinerii societatii Eliro,de a efectua in Campina traseele de Voila si Gara Banesti,sunt vizibile,este clar pt toata lumea,cand un oras intreg isi exprima nemultumirea pt activitatea de transport al unei societati,si in continuare acea firma ramane cu anii pe traseu,este clar ca cineva ,adica o persoana sau un grup o sustine.Eu sunt convins ca daca se vor face in continuare mii de sesizari legate de aceasta firma,ei vor ramane in continuare neatinsi pe aceste trasee,deoarece nu se vrea modernizarea si schmbarea starii de lucruri cu privire la transportul din Campina.
  • Iza 05.09.2017 20:37 Si le mai da primaria si un miliard pe an un fel de subventie. Tot la voi am citit, ca doar asa mai aflam si noi cate ceva!
  • Ivan 06.09.2017 11:43 Domnu Dochia, până să vedeți ce iese prin gardurile Campinenilor puneți mâna și toaletați copacii de pe trotuarele orașului, plătim iluminatul public aiurea,nu se mai văd becurile,de văzut strada castanilor și parcările din zonă !!!!
  • Cristina Beja 13.11.2017 11:14 Si totusi a vazut cineva dintre cei care comenteaza pe aici(inclusiv administratorul site-ului) caietul de sarcini al traseului?Ma tem ca nu!Atunci de ce comentati lucruri pe care nu le cunoasteti?Pentru ca va place sa aruncati cu noroi!Atentie,Dumnezeu e sus si va vede!Eu m-am interesat la primarie si pe caietul de sarcini nu scrie strazile Hasdeu,Oituz si apoi Carol I.Atunci de ce mintiti cu totii??
  • Bogdan 14.11.2017 08:16 Pt d-na Cristina Beja (sau oricare ar fi adevaratul ei nume) - In primul rand, vehementa cu care sustineti firma Eliro si o serie intreaga de alte aberatii, denota o careta intelectuala majora. Limbajul, tonul si agresivitatea comentariilor dvs va plaseaza din punct de vedere geografic undeva intre Mogador si Dallas. Apoi, da, ce sa vezi, au mai vazut si altii faimosul caiet de sarcini. Si va intreb, pentru ca va vad inteligenta, daca pe traseul de intoarcere de la Voila este statie la Racitor, iar statia se afla pe strada Hasdeu, imediat ce faci dreapta de pe Calea Doftanei, cum poti ajunge apoi la urmatoarea statie, care este la Milia, fara a trece pe strazile Hasdeu, Oituz si Carol?! Ca ele nu sunt trecute explicit, aceasta denota doar intelegerea ilicita dintre firma Eliro (PSD) si primarul (PD-PNL), care o favorizeaza de foarte multi ani, pentru ca, deh, banii nu au nici miros, cu atat mai putin culoare politica!
  • Fost sofer 14.11.2017 15:47 Eu propun invitarea dl Tiparescu (Ave Diana),Mazilu (Autogara Cord),Nedelcu (Geamila) pe langa cei de la Eliro-dar sa vina toti 9 actionarii.Va fi circ pe paine

Actualitate

1119 vizualizari
27 iun. 2022 17:53

BAC 2022. Cele patru eleve de 10 din Câmpina sunt de la ”Grigorescu” și toate își doresc să urmeze facultatea în România

Câmpina are patru eleve cu media 10 la examenul de Bacalaureat, sesiunea iunie - iulie 2022. Toate sunt de la Colegiul Național ”Nicolae Grigorescu”: Ana Maria Gheorghiu Goga - de la profilul Științe Sociale, Anisia Mantu - de la profilul Filologie, Miruna Plopeanu și Bianca Buzilă - de la profilul Științele Naturii.

405 vizualizari
27 iun. 2022 17:38

73,65% promovabilitatea la bacalaureat 2022 în Câmpina, înainte de contestații. Patru eleve au obținut media 10

Pe site-ul Ministerului Educației și la centrele de examinare au fost afișate astăzi, luni, 27 iunie, rezultatele la prima sesiune a bacalaureatului 2022. La nivelul municipiului Câmpina, rata de promovabilitate este de 73,65% cu patru procente mai mare față de promovabilitatea de anul trecut și cu 11 procente mai mare față de 2020. În cifre absolute, situația de la această sesiune a bacalaureatului este următoarea: 534 elevi s-au înscris la bacalaureat (462 din promoția curentă și 72 din promoțiile anterioare). 14 elevi dintre cei înscriși nu s-au mai prezentat la examen, 137 au fost respinși (având media generală sub 6), iar 383 elevi au promovat examenul. Patru eleve au obținut media generală 10 la bacalaureat, toate patru fiind de la Colegiul Național “Nicolae Grigorescu”: Ioana Bianca Buzilă, Cristina Miruna Plopeanu, Ana Maria Gheorghiu Goga și Anisia Mantu.  

Alte stiri recente

110 vizualizari
27 iun. 2022 20:45

CS Câmpina a încheiat turneul de juniori din Grecia pe locul 6 și cu titlul de cel mai bun portar al turneului

Luni, 27 iunie, în apropiere de Salonic, a avut loc ultimul act al turneului Balkan International Cup, o competiție pentru juniori, găzduită de Grecia și la care a participat în premieră și o grupă de juniori sub 14 ani a CS Câmpina, antrenată de Roberto Opatchi.

1417 vizualizari
26 iun. 2022 23:00

Marius Vasile - vicecampion național în proba de aruncarea greutății, la tineret

În a doua zi a Campionatului Național de Atletism pentru Seniori și Tineret, care au avut loc la Craiova, pe arena ”Nicolae Mărășescu”, atleții câmpineni au câștigat noi medalii, cea mai strălucitoare fiind obținută de Marius Vasile (antrenor Mihaela Marin), legitimat la CSM Brașov.